Οι δαπάνες για διαφημίσεις του Amazon γίνονται όλο και πιο αναγκαιότητα για πολλούς πωλητές.
Εάν είστε νέος στις πωλήσεις στο Amazon, θα μάθετε αρκετά σύντομα ότι χρειάζεστε πληρωμή ανά κλικ (PPC) για να επιβιώσετε στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς του Amazon. Αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί, οι δαπάνες σας για διαφημίσεις στο Amazon θα μπορούσαν να καταστρέψουν τα περιθώρια κέρδους σας. Έτσι, μπορείτε να αυξήσετε με επιτυχία τις πωλήσεις σας στο Amazon χωρίς να είστε πραγματικά κερδοφόροι.
Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να μάθετε το Κόστος Πωλήσεων Διαφήμισης της Amazon (ACoS). Στην πραγματικότητα, το ACoS σας είναι μια από τις πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε εάν χρησιμοποιείτε προϊόντα χορηγίας στο Amazon.
Τι είναι το Amazon ACoS;
Amazon ACoS είναι το κόστος που επιβαρύνεστε για όλες τις πωλήσεις που πραγματοποιείτε και είναι αποτέλεσμα της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Κάθε καμπάνια Amazon PPC θα έχει ACoS.
Μόλις κατανοήσετε το ACoS, μπορεί να σας πει εάν οι διαφημιστικές σας καμπάνιες στο Amazon είναι κερδοφόρες ή όχι. Ως ανοιχτή μέτρηση, θα πρέπει να είστε εσείς που θα αποφασίσετε ποιο επίπεδο ACoS είναι πραγματικά κερδοφόρο για εσάς. Όταν ανακαλύψετε το σωστό ACoS για τα προϊόντα Amazon σας, θα μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών Amazon PPC σας τροποποιώντας τις γύρω από το ACoS που επιθυμείτε.
Υπολογισμός του Amazon ACoS σας
Το Amazon ACoS είναι αρκετά εύκολο να υπολογιστεί. Είναι απλώς το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας (π.χ. Δαπάνες διαφήμισης) διαιρεμένο με τα έσοδα που παράγονται από την εν λόγω καμπάνια (ονομάστε την Έσοδα διαφήμισης), λαμβανόμενα ως ποσοστό.
Ο τύπος λοιπόν είναι:
ACoS = (Δαπάνες διαφήμισης / Έσοδα από διαφημίσεις) x 100
Παράδειγμα: Εάν μια καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα πωλήσεις αξίας 300$ (Έσοδα από διαφημίσεις) και δαπανήσετε 50$ σε αυτήν (Δαπάνες διαφήμισης), το ACoS θα είναι: (50 / 300) x 100 = 16%. Θα μπορούσατε λοιπόν να πείτε ότι το 16% των εσόδων που προέκυψαν μέσω της καμπάνιας δαπανήθηκαν για την εν λόγω καμπάνια.
Επομένως, όσο υψηλότερο είναι το ACoS, τόσο λιγότερο κερδοφόρα είναι η καμπάνια. Και αντίστροφα. Τώρα, εάν θέλετε μια κερδοφόρα καμπάνια, θα θέλατε αυτός ο αριθμός να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερος. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, επομένως το ACoS σας θα είναι σχετικό με το τι πουλάτε και τον τρόπο που το πουλάτε. Επομένως, θα πρέπει να λάβετε υπόψη ορισμένους παράγοντες που θα συζητήσουμε τώρα, όταν προσδιορίζετε την κερδοφορία των διαφημιστικών σας καμπανιών.
Μέτρηση της κερδοφορίας της διαφήμισης της Amazon χρησιμοποιώντας το ACoS
Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να προσδιορίσετε την κερδοφορία των καμπανιών σας:
Πρώτα, μετρήστε το περιθώριο κέρδους του προϊόντος σας.
Στη συνέχεια, μάθετε το όριο ACoS όπου παραμένετε σε μηδενικό κέρδος, αλλά μηδενική απώλεια (ονομάστε το ACoS εξισορρόπησης). Συγκρίνετε τα δύο.
Τώρα, έχοντας υπόψη και τους δύο παράγοντες, ορίστε ένα μέγιστο ACoS που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά ενώ παραμένετε κερδοφόροι. Ας τα δούμε όλα αυτά αναλυτικά.
Περιθώριο κέρδους
Το περιθώριο κέρδους (ονομάζεται επίσης Καθαρό Περιθώριο) σας λέει πόσο κέρδος σας αποφέρει ένα προϊόν, σε σύγκριση με την τιμή πώλησής του. Βασικά, είναι ο λόγος του κέρδους προς την τιμή του προϊόντος εκφρασμένος ως ποσοστό.
Ο τύπος: Καθαρό Κέρδος / Τιμή x 100.
Έτσι, εάν έχετε ένα προϊόν που πωλείται για $100 και έχει κέρδος $30, το περιθώριο κέρδους του θα είναι 30 / 100 x 100 = 30%. Θα μπορούσατε να πείτε ότι „υπάρχει περιθώριο κέρδους 30% για αυτό το προϊόν.“ Όσο υψηλότερο είναι το περιθώριο κέρδους, τόσο πιο κερδοφόρο είναι το προϊόν.
Το SellerLegend, παρεμπιπτόντως, σας επιτρέπει να βλέπετε το Περιθώριο (δηλ. περιθώριο κέρδους) στις περισσότερες οθόνες. Για να δείτε το Περιθώριο οποιουδήποτε προϊόντος, θα μπορούσατε απλώς να μεταβείτε στην οθόνη Λίστα προϊόντων και να βρείτε εύκολα το Περιθώριο εκεί.
Μπορείτε επίσης να δείτε το ROI (Return On Investment), το Break-Even Price (B/E Price) και πολλά άλλα.
Τώρα που γνωρίζουμε το περιθώριο κέρδους (30% για χάρη αυτού του παραδείγματος), ας δούμε το επόμενο βήμα μας.
ACoS εξαντλημένο
Το Break-even ACoS είναι αυτό που λαμβάνετε όταν έχετε μηδενικό κέρδος. Όχι αρνητικό, αλλά ούτε και θετικό. Αυτό είναι όπου το προϊόν σας έχει κοστίσει όσα έχει δημιουργήσει σε έσοδα. Εάν το ACoS σας είναι υψηλότερο από αυτό, θα υποστείτε απώλεια. Έτσι, τώρα, εάν το προϊόν σας έχει περιθώριο κέρδους 30%, αυτό ακριβώς θα είναι το ACoS σας στο νεκρό σημείο. Δηλαδή, μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να έχετε το 30% των εσόδων που μόλις δημιουργήσατε από τη διαφήμιση, προκειμένου να είστε νεκροί.
Τώρα, προτού καθορίσετε πόσα θα δαπανήσετε για διαφημίσεις, πρέπει να θέσετε μερικούς στόχους.
Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε τις περισσότερες πωλήσεις ή να λάβετε τον μεγαλύτερο αριθμό προβολών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ACoS νεκρού σημείου ως στόχο σας και είναι πολύ καλό να αφήσετε το ACoS να ανέβει σε αυτό το σημείο.
Ωστόσο, εάν ο στόχος σας είναι να βγάλετε κέρδος, θα πρέπει να βρείτε έναν στόχο ACoS. Ο στόχος πρέπει να είναι μικρότερος από το νεκρό σημείο.
Στόχος ACoS
Πρέπει να βρείτε έναν αριθμό που σας φαίνεται κατάλληλος για να ορίσετε το στόχο ACoS. Εάν πιστεύετε ότι το κέρδος 25 $ είναι καλό για εσάς, αντί για 40 $, τότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτό το ποσό για να ορίσετε το στόχο ACoS. Ωστόσο, για να βρούμε το στόχο ACoS, πρέπει να υπολογίσουμε το Περιθώριο Κέρδους Στόχος. Για να το κάνετε αυτό, απλώς αντικαταστήστε την παλιά αξία κέρδους με τη νέα (δηλαδή 25 $) στον τύπο. 25 / 100 = 25%. Έτσι τώρα το περιθώριο στόχος σας είναι 25%.
Ο τύπος για το Target ACoS είναι: Reak-even ACoS μείον Target Profit Margin.
Χρησιμοποιώντας αυτό, το Target ACoS μας προκύπτει ότι είναι 40% – 25% = 15%. Αυτός είναι ο στόχος που πρέπει να θέσετε για το ACoS σας προκειμένου να επωφεληθείτε με τον τρόπο που θέλετε.
Παρακολουθήστε το Amazon ACoS σας για την κερδοφόρα Amazon PPC
Το Amazon ACoS σας έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της επιχείρησής σας στο Amazon. Είναι μια από τις μετρήσεις που θα θέλατε να παρακολουθείτε εάν θέλετε να διατηρήσετε το κόστος σας σε χαμηλά επίπεδα. Παρακολουθώντας το ACoS σας, διασφαλίζετε επίσης ότι δεν ξοδεύετε πάρα πολλά στο Amazon PPC και ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τα χορηγούμενα προϊόντα σας. Εάν εκτελείτε διαφημιστικές καμπάνιες σε εκατοντάδες ή και χιλιάδες προϊόντα, θα εξοικονομήσετε χρόνο και λογική παρακολούθηση του ACoS σας με ένα εργαλείο πωλητών Amazon όπως το SellerLegend.